"הכל פתוח" עם הרב לייטמן

קבלה לעםבתוך כל עולם המושגים המוכרים לנו כביכול, בתוך מרוץ הזמן של החיים שלנו והנושאים האקטואליים הבוערים אליהם אנו מתעוררים בכל בוקר חדש. ניתן למצוא מקום לאתנחתא קלה, מול הטלוויזיה.

לא לעוד סתם תוכנית אקטואליה, או שיחות כנגד מבוי סתום ללא פשר ועניין לעתיד, אלא לתוכנית המביאה לצופה את האמת המרתקת של מציאות חייו.

תוכנית טלוויזיה כזאת ניתן למצוא אם נקבע את ממיר הכבלים או הלווין על המספר 66. בין הרבה תוכניות מרתקות, התחדש הערוץ בתוכנית בשם "הכל פתוח". תוכנית המביאה לצופה נקודות השקפה חדשות מתוך מקורות חכמת הקבלה על נושאים ומושגים שעד כה הייתה לצופה את דעתו, כפי שנרקמה בו על-ידי ראייה סובייקטיבית של המציאות או בהטמעת השקפת עולמם של הסובבים אותו.

בתוכנית "הכל פתוח" עם הרב מיכאל לייטמן, מקבלים האורחים 'במה חופשית' להעלות טיעונים, מחשבות, דעות ושאלות לרב לייטמן, בנושא מעניין, מחיי היומיום.

הצופים והאורחים בתוכנית "הכל פתוח", זוכים להסבר פשוט ויחד עם זאת מעמיק ומסקרן, מפי הרב לייטמן, שאינו מתחמק מאף שאלה מצד אלו שמציבים בפניו את עמדתם והשקפת עולמם.

בכל תוכנית, מגלה הצופה, כי מקבל "כלי עבודה חדשים", אשר עשויים לעזור לו בחשיבה נכונה יותר, ואף להתמודד עם נושאים מגוונים בחיי היומיום שלו, לייצב דעה ולקבל החלטות בצורה שקולה ופנימית יותר, כפי שמכוון הרב לייטמן מתוך המקורות של חכמת הקבלה ומפרשם בהתאמה לזמננו בתקופה זו, באופן ברור והגיוני.

בתוכנית "הכל פתוח", מדברים האורחים עם הרב לייטמן על הכל, בצורה גלויה, פתוחה וחופשית . האורחים דנים עם הרב לייטמן, בנושאים אקטואליים, חברתיים, חינוכיים ואף על משמעות החגים, מועדים וימים מיוחדים בחברה הישראלית. בתוכניות ניתן למצוא שיחות מעניינות בנושא מעמד האישה, שיחות על משבר בכלכלה ובחברה, פשיעה, ענישה או שיקום, שיחות על עצמאות וחגים ועל הנושא החשוב כל כך לחיינו ועתיד ילדנו, נושא החינוך או כמו שמציג הרב לייטמן את פיתרון בעיית החינוך, ביצירת חינוך גלובלי.

לסיכום, התוכנית "הכל פתוח" עם הרב לייטמן, היא תוכנית דיונים אחרת ממה שהכרנו עד היום, בצפייה בתוכנית ישנה הרגשה של התגלות אמת צרופה. בדרך פשוטה, קלילה וכל כך הגיונית מובא הסבר מדויק ולא מתחמק על-ידי הרב לייטמן, לכל נושא העולה לדיון. הרב לייטמן נותן תשובות מפורטות על-פי השקפת חכמת הקבלה ומלווה אותן בדוגמאות ותוכנית פיתרון מדויקת למשברים הפוקדים את עולמנו, לקשיים ובעיות גם בפן האישי והמשפחתי.

התוכנית "הכל פתוח" עם הרב לייטמן, מומלצת מאוד לאלו שמעוניינים באמצעי חשיבה חדשים וקבלת נקודות השקפה נוספות על מציאות חייהם. בקיצור, מומלץ מכל הלב.

 

לצפייה > הכל פתוח

נשלח ב הרב לייטמן עם התגית: , , , ,