מורים דרך – עם הרב ד"ר מיכאל לייטמן

תוכנית טלוויזיה העוסקת בשאלות מרכזיות של נושא החינוך בימינו

איך לגדל ילדים מאושרים ואיך לפתח אצלם תפיסה נכונה לחיים?

האם חשוב לשלב משחקים, אומנות והטמעת כישורי חיים, בתוכניות החינוך?

שאלות אלו ודומות להן, מופנות על ידי הטובים מאנשי החינוך, אל הרב ד"ר מיכאל לייטמן,

הוגה דעות בינלאומי שמקדיש את חייו ליצירת שינוי יסודי בחברה באמצעות חינוך גלובלי חדש, המהווה מפתח לפתרון הבעיות הדוחקות ביותר של ימינו.

בתוכנית הטלוויזיה "מורים דרך" המוקרנת בימים אלו, בערוץ 66 (בכבלים ובלווין), מומחים בתחום החינוך, חוקרים את הרב ד"ר מיכאל לייטמן ומקבלים ממנו תשובות על השאלות החשובות ביותר בתחום החינוך.

הרב ד"ר מיכאל לייטמן, מציג בפני המומחים לחינוך, באולפן, להורים והילדים הצופים בבית, שיטת חינוך, בעלת יכולת שינוי חברתי וערכי.

בנוסף להישגים הנדרשים מילדינו על-ידי המועצה הפדגוגית, מציג בפנינו הרב ד"ר מיכאל לייטמן פן נוסף המאפשר לילד והנער המתבגר, לפתח את אישיותו והכין את עצמו לחיים המצפים לו בעתיד וכן מסייע הרב ד"ר מיכאל לייטמן, לנו להורים להתמודד עם האתגרים השונים העומדים בפנינו במהלך ההתפתחות של ילדינו ומקנה לנו כלים בחינוכם.

קבלה לעם

ומה קורה אחרי שעות הלימודים?

תוכנית הטלוויזיה "מורים דרך", עם הרב ד"ר מיכאל לייטמן, אינה עוסקת כאמור רק בנושא מוסדות החינוך. ב"מורים דרך", ניתן לצפות בתוכניות בהן נחקר הרב ד"ר מיכאל לייטמן, גם על השעות ואפילו הימים, בהם אנו ההורים מפקידים את ילדינו, במקומות אחרים, אשר אמורים להטמיע בהם חינוך איכותי, כגון תנועות נוער, מחנות קיץ, חוגים, קייטנות וכדומה.

בתוכנית ניתן ללמוד מהרב ד"ר מיכאל לייטמן, כיצד לנהוג במצבים של התנהגות קשה, של הילד, כיצד לעודד את הילד לקרוא ספרים, כיצד לשלבו בתחומי אומנות שונים או מתי בכלל מתחיל הילד שלנו לחשוב על איזה מקצוע עליו לבחור בעתיד? האם אנחנו יכולים להכווין את הילד לבחירה הנכונה? עד כמה החלק שלנו כהורים משפיע על התפתחותו הערכית ועד כמה הסביבה בה הוא חי משפיע עליו, כשאנחנו ההורים עסוקים במטלות היומיומיות שלנו.

"איך לא חשבתי על זה קודם"?, אתם בוודאי מכירים את השאלה הזאת שאנו מפנים כלפי עצמנו לעיתים, כך עלתה בי השאלה הזאת, פעם אחר פעם, בעת שצפיתי בתוכנית "מורים דרך", בה הצליח הרב ד"ר מיכאל לייטמן להפתיע אותי בתשובותיו לשאלות החינוך. התשובות של הרב לייטמן, כל כך אמיתיות ועובדתיות. בוודאי כאשר מדברים על חיינו ויותר מכך כאשר מדברים על חינוך הילדים שלנו, אנחנו לא רק מבינים, אנחנו מתחילים להרגיש את האמת הצרופה. כך ניתן להרגיש בעת שהרב ד"ר מיכאל לייטמן מסביר ברגש אבהי ובתבונה רבה על הנושאים הכול כך חשובים בחינוך ילדינו ולעיתים גם אנחנו יוצאים קצת יותר מחונכים.

נהניתי, התחנכתי ויצאתי מרוצה. ממליץ בחום.

נשלח ב חינוך עם התגית: , , , , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *