סיפור רוחני – עם הרב ד"ר מיכאל לייטמן

מיכאל לייטמן

אני זוכר משחר ילדותי, כי תמיד סיקרנו אותי כל כך, סיפורי התורה. זכור לי כי הייתי יושב מרותק לכיסא הקטנטן בכיתת הלימוד, בבית הספר היסודי, המורה לתנ"ך הייתה קוראת את אחד מסיפורי המקרא ואני הייתי ממש מדמיין אותם אל מול עייני ובתוך מעמקי מוחי הרך והיצירתי…

חלפו להן השנים, התבגרתי והחכמתי, אבל יחד עם צבירת חכמת החיים ותובנות חדשות, כך הפכו גם סיפורי התורה שהיו כל כך מובנים לי כילד רך בשנים, לפחות מובנים והרבה פרטים בהם לפתע לא הסתדרו לי עם המציאות של החיים בעולמנו.

ים שנחצה לשניים? מלאכים שעולים ויורדים? אב אוהב שעומד לעקוד את בנו יחידו? ואיך בכלל משני בני אנוש אדם וחווה נוצרה כל האנושות, שבעה מיליארד???

וכל אלו הם רק חלק מכל כך הרבה שאלות שהתרוצצו במוחי, בכל פעם שנזכרתי באחד מסיפורי המקרא, או במהלך השנים, כאשר נאלצתי לענות לילדי הקטנים על שאלות בקשר לנסים והנפלאות המופיעים בסיפורים אלו.

עד שיום אחד מצאתי את מי שיכול לענות לי על כל השאלות האלו, מבלי להשאיר בי ספקות. מצאתי את המורה שלי, הרב ד"ר מיכאל לייטמן.

הרב ד"ר מיכאל לייטמן

כל הדמיונות, הבלבול והחשדות שהיו בי, הפכו להבנות פנימיות, לפתע הכול התחיל להסתדר. שלב אחר שלב נפתחו בפני מעיינות החכמה, כול סיפור הפך להיות לפתע חלק מחיי, עולם ומלואו.

הרב מיכאל לייטמן, מסביר כול סיפור, כול משפט, פסוק ומילה והכול מתחבר להסבר ההגיוני ביותר ומובן כול כך למציאות של חיינו.

אם גם בכם התעוררו שאלות, לגבי סיפורי התורה. אם גם אתם ישבתם עם המשפחה היקרה שלכם בליל הסדר לצד ילדיכם ותהיתם בפשר סיפורי ההגדה של פסח.

אם גם לכם חשוב לדעת איך להסביר לילדיכם מהם הנסים והנפלאות שנעשו לאבותינו ולנו בימים ההם ובזמן הזה, אני מזמים אתכם לצפות בתכנית הטלוויזיה, "סיפור רוחני" עם הרב מיכאל לייטמן והשדרן הוותיק ערן קורץ (ערוץ 66 בכבלים ובלווין).   

תוכנית הטלוויזיה "סיפור רוחני" עם הרב מיכאל לייטמן, לוקחת את הצופה בה למסע פנימי בסיפורי התנ"ך על-פי חכמת הקבלה. הרב ד"ר מיכאל לייטמן וערן קורץ משוחחים על המשמעות הנסתרת של הסיפורים המוכרים של התנ"ך.

בכל תכנית מציב ערן קורץ אתגר סיפורי, המוכר לכולם, מתוך ספר התנ"ך ושואל את הרב לייטמן, את כל השאלות המתעוררות בכולנו, בכל סיפור מקראי שכזה.   

הרב מיכאל לייטמן, בדרכו המיוחדת, מביא בפני הצופה את הסברים כל כך מדויקים ומובנים, עד שכל הנסתר בסיפורי התורה הופך אצל הצופה לפשט, ברור והגיוני.

לא צריך כבר להישאר בדמיונות, שאלות ותהיות כאלו ואחרות, צריך רק לשבת מול מסך הטלוויזיה או צג המחשב ולהתחבר למסע פנימי של סיפורי התורה, עם מורה הדרך, הרב ד"ר מיכאל לייטמן.

כולכם מוזמנים!

נשלח ב חוכמת הקבלה עם התגית: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *