"הפתרון הוא בחיבור" – עם הרב ד"ר מיכאל לייטמן

קבלה לעם

על זה שקיים משבר בעולם, כולם, אני חושב שכבר כולם מסכימים, האבטלה והרעב כבר פוקדים מקומות שונים בעולם, הגוש האירופי משמיע אותות מצוקה אחרונים. בזמן שהשנאה גוברת וחרבות נשלפות בין העמים, גם הטבע לא נח ומפגין את עוצמתו על יבשות וימים.

ממשלות ומועצות חכמים עמלים במציאת פתרונות לבלימת המשברים הפוקדים כל פינה בעולם. מדפיסים עוד שטרות של כסף, מטילים סנקציות על מדינות אלימות, בונים תכניות עתידיות וממציאים שיטות פרוביזוריות להישרדות.

גם במדינת ישראל, אנחנו חווים את המשברים העולמיים, תוך תוספת על המשברים שאנחנו חיים בהם, לפני ומאז שהגענו להתיישב כאן. סכסוך מתמשך עם שכנינו, התנהלות חיים תחת התקפות טילים וטרור מתמשך מול ניסיונות חוזרים ונשנים למשא ומתן תקול, שתוצאותיו ידועות מראש.

"הפתרון הוא רק בחיבור", חוזר ואומר הרב ד"ר מיכאל לייטמן, בכל מפגש שלו עם רק מי שמוכן לשמוע. ושאני שומע את ההסבר הכול כך הגיוני של הרב מיכאל לייטמן, אני שואל את עצמי מה אנחנו עוד צריכים לעבור כדי שנבין שהחיבור בינינו, כמו שאומר הרב לייטמן, הוא באמת הפתרון היחיד לכל הצרות שלנו?

את הסבריו של הרב מיכאל לייטמן, אפשר לשמוע בתכנית טלוויזיה בערוץ 66 (בכבלים ובלווין), שגם זכתה לשם של המסר לעולם והוא "הפתרון הוא בחיבור".

קבלה לעם

בתכנית הטלוויזיה "הפתרון הוא בחיבור", הרב ד"ר מיכאל לייטמן מופיע בפאנל מיוחד על היסודות ההכרחיים להבנת המצב בישראל ובעולם ולקבלת החלטות שיביאו לפתרונות אמיתיים לבעיות הפוקדות אותנו. התכנית צולמה במהלך האירועים הקשים שהתרחשו בדרום הארץ במהלך מבצע "עמוד ענן" ומעוברת לצופים כקורס מיוחד.

הקורס מובא לצופה בארבעה מפגשים מרגשים, מעשירים ומסקרנים כאחד, כפי שהרב מיכאל לייטמן יודע להעביר את השיטה והאמת לקהל הצופים שלו.

בסדרת מפגשי קורס הערבות, בתכנית "הפתרון הוא בחיבור" עם הרב מיכאל לייטמן,
ניתן לצפות בשיחות הבאות:

המצב בישראל ובעולם מוביל אותנו לחיפוש אחר פתרון. בפאנל מרתק, מסביר הרב ד"ר מיכאל לייטמן כיצד בעזרת התלות ההדדית שקיימת בכל נדבך בחיינו ובהתגברות על האגו, נצא מהמשבר

  • הדרך אל הטוב

מהי גישת הערבות, ומדוע כאשר מממשים אותה אפילו במעט, כל המציאות שמסביבנו משתנה לטובה? פאנל מיוחד בהשתתפות הרב ד"ר מיכאל לייטמן לאור האירועים שקרו בדרום

  • רצון גלובלי

טבעו של האדם – טוב או רע? האם אנו יכולים לשלוט ברצונות שמתעוררים בנו ומהי התועלת של שימוש ברצונות לטובת החברה? פאנל בהשתתפות הרב ד"ר מיכאל לייטמן לאור האירועים שקרו בדרום

האדם מתנהג בהתאם לגנים שקיבל בתורשה, ועפ"י סביבתו. אך היכן קיימת הפעילות החופשית של האדם ומיהו האדם האמיתי שלא מושפע מגורמים חיצוניים? הרב ד"ר מיכאל לייטמן בפאנל על חופש הבחירה

נשלח ב חיים קבלה עם התגית: , , , , , ,
One comment on “"הפתרון הוא בחיבור" – עם הרב ד"ר מיכאל לייטמן
  1. code promo הגיב:

    אני רוצה להודות לכם על המאמצים שהשקעתם בכתיבת האתר והבלוג הזה. אני באמת נהנה לקרוא את התוכן שכתוב ברמה הגבוהה ביותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *