נפגשים עם קבלה

תוכנית טלוויזיה עם הרב לייטמן, בפגישות מרגשות עם אנשי ציבור, אומנים ואנשי רוח

קבלהמתעניינים בחייהם של אנשי ציבור וסלבריטאים? עייפתם מלחטט במדורי רכילות וצהובונים? אם מה שאתם רואים מבחוץ, כבר לא מעניין, אתם מוזמנים להכיר את הפנימיות של אותם אנשים המעצבים את חיינו התרבותיים, מופיעים בפנינו על במות הבידור, אנשי תקשורת, רדיו וטלוויזיה, שחקנים ואומנים בכל תחומי עניין, מדע ורוח.

התוכנית "נפגשים עם קבלה", היא סדרת שיחות מרתקות המנהלים אנשי ציבור, אומנים, אנשי רוח וסלבריטאים שונים  מוכרים ואהודים על רובנו, עם הרב לייטמן.

האורחים משוחחים על נושאים שונים עם הרב לייטמן, הרגש "נפרש" ואנחנו מתחילים להכיר את אותם אנשים, שחשבנו לפני כן כי אנו יודעים עליהם הכול, לפתע אנו עדים לבני אדם, בעלי רגש ואיכויות שלא הכרנו בהם לפני כן, כי בפני הרב לייטמן, אי אפשר להישאר אדישים.

השיחות של האורחים עם הרב לייטמן, הופכות להיות אישיות יותר, פנימיות ומרתקות, כבר אמרנו?

בתוכנית "נפגשים עם קבלה", עם הרב לייטמן, ניתן לצפות בשיחות מרתקות עם אשת העסקים, דליה אלבין, קריין הרדיו והטלביזיה, דן כנר, שיחה מרתקת עם הפרופסור רפי קרסו, השחקנית ליא קניג, מתמטיקאי ואיש חינוך לגיל הרך, משה קליין, שיחה מרגשת עם השחקן, במאי ופנטומימאי חנוך רוזן, שיחה של הרב ד"ר מיכאל לייטמן ותומס האבל, מייסד האקדמיה למדעים הפנימיים AIS. ואם אתם רוצים דוגמאות לאורחים נוספים ומוכרים, אשר ערכו שיחות מרתקות עם הרב לייטמן, אז ניתן לצפות גם באורחים כגון: פרופ' אסא כשר, גיא גודס, רונאל פישר בשיחה חודרנית ובלתי מתפשרת עם הרב לייטמן, יונה אליאן-קשת, גלילה רון פדר-עמית, רוני קובן, הדס שטייף שלא התפשרה גם היא בשאלותיה המעניינות לרב לייטמן, הזמר פאבלו רוזנברג, לירז צ'רכי, רודריגו גונזלס ועוד טובים ורבים אחרים, שנראה על פניהם כי הם נהנים בכל רגע מהשיחה עם הרב לייטמן.

תוכנית, בה זכה לאירוח נוסף, לשיחה עם הרב לייטמן, היא התוכנית "נפגשים עם קבלה", בה התארח הזן מסטר, ניסים אמון, התוכנית בה משוחח ניסים אמון לרב לייטמן, זכתה לצפיות רבות, בשל הצגת שתי דרכים רוחניות שונות, אשר הובאו לשיחה קולחת, רגשנית ויחד עם זאת רגועה ומרתקת בין ניסים אמון, הזן מאסטר לבין הרב המקובל מיכאל לייטמן.

אפילו יובל המבולבל, יצא קצת פחות מבולבל, מהשיחה עם הרב לייטמן

אז באם רצונכם, הפעם, באמת להכיר את אותם אנשים הפועלים בחיינו בתחומים שונים ושמם מוזכר רבות, חלקם עוד משחר ילדותינו. כדאי לעבור לערוץ 66 (ב-yes או ב-HOT) ולצפות בהם כל כך שונים ממה שהכרנו עד כה, כאשר הם יושבים ומשוחחים בעדנה עם הרב לייטמן.

נשלח ב חוכמת הקבלה עם התגית: , , , , ,