חיים חדשים. תוכנית עם הרב לייטמן, על החיים שלנו

קבלה לעם - חיים חדשיםהתוכנית "חיים חדשים" עם הרב לייטמן, היא סדרת שיחות, בה אורן לוי, תלמידו הוותיק של הרב לייטמן, מראיין את הרב לייטמן ושואל אותו על מהות החיים וכיצד אנו בני האנוש החיים בעולם הזה, נוכל לחיות בו טוב יותר, ליצור תשתית לקדם כל אדם, ארגון, חברה או מדינה, להבין טוב יותר את מציאות חיינו ולהגיע לחיים טובים ומאוזנים.

התוכנית מעמיקה אל התכנים של כל נושא הקיים בעולמנו, ללא סייג מדבר הרב לייטמן ועונה על כל שאלה העולה בפניו.

כאשר מקשיבים היטב לתיאורים של הרב לייטמן, על איך יכול להתקיים העולם, בצורה טובה יותר, מתחילה להצטייר מול עיני הצופה תמונה של עולם שונה, שבו מתקיימים תושביו בהרמוניה, עם פחות משברים, כלכלה יציבה, חברה איכותית ושוויונית ואפילו ניתן ללמוד כיצד אפשר לעבוד ולהתפרנס עם פחות מאמץ ויחד עם זאת להשתכר באופן שנשמור על רמת חיים הגיונית וסבירה לכל אדם ומשפחתו.

כל תשע-עשרה הפרקים של סדרת הטלוויזיה המשודרת בערוץ 66 (HOT ו-yes) מרתקים ומעלים בפני הצופה בהם, מצבים מוכרים וקרובים אליו כל כך, בהם נתקל לא פעם אחת במהלך חיוו.

הרב לייטמן, מתאר במדויק את הדרך של האדם, העולם והאנושות כולה למצב של הצלחה שאליה ניסו להגיע רבים וכשלו בדרך, אולי בגלל האמצעי שהיה חסר להם, אותו מזכיר הרב לייטמן לא פעם אחת, במהלך התוכנית "חיים טובים" והוא הקשר המחויב בין כל בני האדם.

כאשר התחילו במקומות שונים בישראל ואף מוזכרים נושאים וקריאות דומות ברחבי העולם, על ערבות הדדית, מסביר הרב לייטמן במדויק את המושג הזה, ערבות הדדית, מתוך המקורות המזכירים כי כל חיינו מושתתים רק על דבר נשגב אחד, של ערבים זה לזה ואהבת לרעך כמוך, מושג שכהה עם השנים מזיכרון בני האדם והוביל אותנו למשברים ובעיות בקיומנו בעולם.

הרב לייטמן, מסביר את המושגים המוכרים, אולם הנשכחים מאיתנו ומוביל את הצופה בתוכנית להבנה, כי זהו הפיתרון היחיד לבעיות העולם.

בתוכנית "חיים חדשים", הרב לייטמן לא רק משתמש במושגים ונמנע מלהשתמש בקלישאות מהמוכר לצופה בכל מיני תוכניות אחרות, אלא צעד אחר צעד, מסביר הרב לייטמן איך אפשר לבנות חיים טובים יותר, לקיים חברה חזקה, איך אפשר לערוך תוכנית חינוך לילדנו ואף למבוגרים שבינינו.

והכול מתחיל בחינוך, אותו אנחנו חייבים לפתח.

כשמקשיבים לדברי הרב לייטמן ולתיאורים המרתקים, מיד עולה השאלה: "איך לא חשבתי על זה קודם" ואף "זה כל כך נכון, חייבים לשנות את חיינו ומהר".

מדובר בתוכנית שמדברת על החיים שלנו ועל המקום שבו אנו חיים וכאן יאלצו לחיות גם ילדנו וכמובן שבשבילם אנו מוכנים לעשות הכל, כדי שזה יצליח. אז שווה לשמוע עצות כל כך ברורות ומעשיות של הרב לייטמן.

צפייה מהנה 

נשלח ב משפחה עם התגית: , , , , ,