משהו עלינו – תוכנית טלוויזיה עם הרב ד"ר מיכאל לייטמן

נשים יקרות, זה הזמן שלכן להתרווח על הכורסא בסלון מול מסך הטלוויזיה, להקליק על השלט את הספרות 66 (בכבלים ובלווין), בדיוק עכשיו מתחילה תוכנית הטלוויזיה, "משהו עלינו", תוכנית המדברת על החיים שלכן, נשים נשואות, אימהות, נשים רווקות, בעלות קריירה, עקרות בית, צעירות, מבוגרות, נשים עצמאיות או המחפשות מימוש עצמי, אלו הנמצאות בזוגיות ואלו שעדיין מחפשות את אביר החלומות בתהייה מהו ה"דבר הזה", שיכול לחבר בין גבר לאישה לנצח נצחים.

קבלה לעם

כל כך הרבה נשיות, אינטואיציה נשית ושאלות ענייניות מעולם האישה, מפנות שתי המנחות המקסימות, בטי פבלו וחגית תלם, אל הגבר היחיד באולפן הרב ד"ר מיכאל לייטמן, שדואג לענות על שאלותיהן בעמקות המתבקשת ובסבלנות יתרה המעוררת התפעלות ומשמשת דוגמא לרבים מאיתנו הגברים, בשיחות שאנו מנהלים עם נשים.

 הרב ד"ר מיכאל לייטמן, אינו מתחמק  מאף שאלה ובמילותיו המבוססות על דברי חכמים ומתוך השגותיו האישיות, הוא חודר אל הרגש הנשי ומשאיר בו חותם להצלחה.

 בתוכניות שהוקלטו עד היום, ניתן לצפות בשיחות של המנחות עם הרב ד"ר מיכאל לייטמן, בנושאים המעסיקים ואף מטרידים כל אישה באשר תהיה.

 הרב לייטמן, ענה בתוכניות הטלביזיה "משהו עלינו", על מגוון נושאים, שכללו את חיי הזוגיות, נישואין וגירושין, על החיבור הרוחני הקיים בין גבר לאישה וכמה הוא עשוי לסייע בהקמת תא משפחתי יציב. הרב לייטמן שוחח עם המנחות גם על חיי האישה עצמה וכיצד ניתן ללמוד עליה בראי חכמת הקבלה.

מיכאל לייטמן

 הרב ד"ר מיכאל לייטמן, שהנו מורה בתחום חוכמת הקבלה, אב וסב, ממשיך דרכם של המקובלים, הרב יהודה הלוי אשלג (בעל הסולם) ובנו הרב ברוך שלום אשלג (הרב"ש), פותח בפני הצופות בתוכנית, את העולם הרוחני בחיי האישה ועד כמה ידיעות בסיסיות מתוך העולם הרוחני יכולות לעזור לנשים בניהול חיים תקין ומאוזן יותר עם בני זוגם, עם התפתחותם עד למימושן העצמי ואפילו להכיר את עצמן טוב יותר מתוך פנימיותן.

קבלה

מכל תוכניות הטלוויזיה המופנות היום, עבור נשים, מביאה התוכנית "משהו עלינו", השקפה נשית נוספת ומיוחדת. הרב לייטמן מציג לאישה את הדרך הפנימית לשינוי המצבים שעוברת בחייה למצבים שישרתו את מטרותיה ויביא לשלווה ואיזון בכל אשר ידה מונחת שם.

 אז נשים יקרות, אני מקווה שכבר תפסתן לכן, מקום נוח על הספה מול מסך הטלוויזיה, או מול מסך המחשב (לינק מצורף) ובחרתם בערוץ הנכון לשינוי חייכן לטובה.

ו… אפשר לצרף לפעמים גם את בן הזוג, כדי שיבין אתכן טוב יותר בעתיד.

נשלח ב נשים עם התגית: , , , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *