מכללת קבלה לעם

מכללת קבלה לעם

מכללת "קבלה לעם" משלבת תכנית לימודים ייחודית בין לימוד שכלי/אקדמי לבין חווית לימוד רגשית ואישית, כל אדם שזכה לכך שתתעורר בליבו הזכות והרצון להתחבר אל כתבי המקובלים הגדולים מקבל במכללת "קבלה לעם" את המידע הנרחב ביותר אודות חכמת הקבלה, רוכש כלים מעשיים לחיים ולהתמודדות עם אתגרים, מענה חופשי על כל שאלה בכל תחום הקשור לחומרי הלימוד כמו: בחירה חופשית, טוב ורע, מטרת הבריאה, ייעוד האדם ועוד.

הלימודים כוללים מושגי יסוד של חוכמת הקבלה, ערכים בחוכמה, אופן לימוד המיוחד של החוכמה כפי שהמקובלים הגדולים כותבים לנו, והכנה מדוקדקת שמכין הרב ד"ר מיכאל לייטמן עבור לימוד נכון של ספר הזוהר.

תכנית הלימודים המגוונת מורכבת ומבוססת על כתבי המקור של גדולי המקובלים בכל הזמנים: "בעל הסולם" – הרב יהודה אשלג, הרב"ש – הרב ברוך שלום אשלג, האר"י הקדוש ורבי שמעון בר יוחאי.

מבנה לימוד

מכללת "קבלה לעם" מציעה תוכנית לימודים עשירה המחולקת ל-2 חלקים:

1. יסודות – תוכנית לימודים מעמיקה הכוללת היכרות מקיפה עם מושגי היסוד בחוכמת הקבלה. קורסי היסודות כוללים 2 סמסטרים בני 10 מפגשים כל אחד.
2. לימודי המשך – סדרת לימודים מעמיקה יות בכוללת מגוון נרחב של נושאים בהם עוסקת חוכמת הקבלה, כאשר תנאי הקבלה ללימודי ההמשך מותנים בסיום קורסי היסודות.